7.4.13

dress on.

Czyżby dzisiejsze słońce za oknem było zwiastunem upragnionej wiosny? Serce wyrywa się na myśl o wyższych temperaturach, rozum natomiast studzi zapędy i radzi poczekać na prawdziwe wiosenne przebudzenie:)
Żeby był wilk syty i owca cała postanowiłam pod zimowy jeszcze płaszcz założyć ciemną skóro podobną spódniczkę ale za to na górze pojawia się kolorowa pozytywna kraciasta koszula, a na nogach- w końcu szpilki!:)
Czy tak jak ja macie już milion pomysłów na spożytkowanie nadchodzących coraz dłuższych i cieplejszych dni?
Ściskam Was ciepło,
besos,
BC
***
Is there any possible chance for spring to finnaly come to us? Who of my lovely readers has the sunny weather outside the window right now? If you have, you're such a lucky person!:)
In my today outfit I try to give myself a little bit of positive energy, and that's why I choose my favourite multicolour checked shirt!
And I've so badly wanted to wear my heels and today I had opportunity to do it!:)
Hugs and kisses,
BC










Coat, heels: Bershka
Shirt, skirt: Stradivarius
Bag: Monashe
Necklace: H&M

5 komentarzy:

  1. słońce za oknem!! no właśnieeee od razu pyszczek się cieszy ;))))

    koszula, naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny plaszczyk! bardzo podoba mi sie mieszanka wzorow! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu muszę Ci napisać, że jestem zakochana w Twoim płaszczu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz genialnie! świetny set a najbardziej podoba mi się płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń